Första torsdagen 2014

Imorse gick jag upp tidigt för att plugga, har en gruppdiskussion över internet att göra den här veckan. Jag lyckades hålla mig vaken nästan hela tiden, somnade bara till en liten stund. Det är svårt för mig att inte somna när jag läser, i alla fall om det är på engelska och något som inte är väldigt fängslande. Lunch åt vi uppe hos farmor och farfar, mamma och pappa var där och eldade upp grenar och diverse annat som har legat på gärdet hela hösten. Det är skönt att ha dem nära så att de kan bjuda på mat då och då, roligt för både oss och dem att ha sällskap. 
 
Nu ska jag läsa lite mer innan jag ska hämta Herman och ett par av hans kompisar för att äta och se The Hobbit. Det är inte riktigt min smak av film, men den första var underhållande och väldigt proffsigt gjord, så jag gissar att den här är ungefär likadan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0