The Hobbit: The Desolation of Smaug

The Hobbigt var mycket bättre än jag hade väntat mig, men det kanske var just för att jag hade låga förväntningar. Den var väl lite lång, men jag tyckte att det hände saker hela tiden vilket gjorde att den inte kändes långsam. Den var spännande, lite för otäck för min smak ibland, men man kan ju alltid blunda och hålla för ögonen.
Det kom in lite romantik på ett hörn också, vilket passar mig bra. Har filmen romantik så är den godkänd av mig(nästan alla i alla fall). Jag är egentligen ingen bra filmrecensent, för jag tycker att det mesta är bra och har svårt att se något som dåligt. Men jag kan nog säga att det här var en bra film, jag tror inte att någon kan säga emot mig på det.Det märks att den är väldigt påkostad, vackra vyer och häftiga animeringar, men sådant vet jag ioförsig inte mycket om.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0