Första skoldagarna 2014

Igår var jag i skolan första gången efter juluppehållet. Det var lite jobbigt att tvinga sig upp för att vara i skolan vid 8.30, men det gick i alla fall. Vi hade grupparbete, och det märktes att det var längesen vi sågs, för samtalet spårades hela tiden in på annat än vår uppgift. Vi blev ändå klara ganska fort. Hemma läste jag en artikel till ett seminarium jag hade idag, men jag lyckades somna en stund. Till slut läste jag klart den, och den var faktiskt ganska intressant. Den handlade om människor över 75 år och hur det är viktigt för dem att kunna transportera sig så att de kan utföra aktiviteter utanför sitt hem. Idag hade jag ett seminarium om artikeln, som jag missade innan jul när jag hade influensa. Vi skulle koppla innehållet i artikeln till kurslitteraturen, det var riktigt roligt men samtidigt lite klurigt. 
 
Den kommande veckan ska vi fortsätta med grupparbete, för att ha en redovisning nästa vecka. Nästa vecka har vi också en hemtenta, ska bli spännande att se vad den kommer att handla om...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0