Andra halvan av mitt 2013

Jag jobbade hela sommaren, men det blev ändå en minisemester till Hermans stuga, Ullared och lägenheten i Jönköping. Så här kaosig var lägenheten första natten vi sov där. Vi hann även med en till sväng till Jönköping för att köpa säng och bekanta oss med staden. 
 
 
Jag hann även med några utflykter på hemmaplan. Bland annat Lången Runt på cykel med mamma, pappa, morfar och mormor. 
 
 
Jag kommer ihåg juli som en bra månad med fint väder.
Efter att jag hade slutat jobba hade jag två veckor ledigt innan flytten. Den första spenderades på Frizons camping, den andra med packning och hejdå-träffar med vänner. 
 
Första hösten på högskolan har gått hur fort som helst. Förutom allt skolarbete har jag lärt känna fantastiska nya människor, varit en sväng till Ullared, köpt årskort på Friskis och Svettis, varit hemma ett par gånger och varit en helg i Göteborg. Jag är nöjd med val av både program och ämne och tror att jag kommer ha minst 3 bra år i Jönkping.
Sammantaget har det varit en underbar höst, jag önskar att framtida höstar blir minst lika bra.
 
2013 har på det stora hela varit ett år då jag har utvecklats mycket. Jag har haft mitt första riktiga jobb, flyttat hemifrån och börjat studera. Tre stora livshändelser på samma år. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0