Vem är jag?

Vilket är det bästa sättet att förklara vem en person verkligen är?
Mitt namn är Sarah, men det säger ju inte så mycket.
Jag är nyss fyllda 20 år och bor sedan en termin tillbaka i Jönköping tillsammans med min pojkvän. Jag studerar vid Hälsohögskolan i Jönköping för att förhoppningsvis ta en Arbetsterapeutexamen om 2 och ett halvt år. Jag har valt den utbildningen för att jag vill kunna hjälpa människor, som av någon anledning inte kan det, att kunna leva ett så gott och självständigt liv som de kan och vill. Jag tycker om att spendera tid med mina nära och kära och jag tycker om att träna jympa på Friskis & Svettis. Jag tycker det är viktigt att alla människor ska ha en möjlighet att må bra, vare sig det gäller kroppslig hälsa eller psykisk eller social.
 
Att alla människor ska känna att de duger
 
Men det är svårt att med en kort text förklara vem en människa är.
Att skriva ned mina tankar och berätta om min vardag ger en mer rättvis bild. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0